De Zeeuwse Repair Experts
Originele onderdelen
Binnen 1 uur gerepareerd

“Jij wilt jouw device natuurlijk zo snel mogelijk gerepareerd hebben, en dat begrijpen wij. Daarom hebben wij een super handige reparatie website gebouwd, zodat jij binnen 3 stappen weet welke reparatie jij nodig hebt én hoe duur deze zal zijn. Neem snel contact met ons op en je loopt binnen een mum van tijd weer rond met een volledig gerepareerd device! Op deze pagina zullen wij alles omtrent het uitvoeren van een reparatie door Tweekfix nog even haarfijn uitleggen!”

1. Vind jouw reparatie op Tweekfix

Op onze website vind je jouw reparatie super snel. Klik op je merk en daarna op je model en bekijk de prijs van jouw reparatie direct. Makkelijker kunnen we het niet maken!

2. Maak een afspraak

Wanneer je jouw reparatie hebt gevonden, dan kun je direct een afspraak met ons maken door ons te Whatsappen, te bellen of te mailen.

Whatsapp (06-34728918)
Wanneer je op je smartphone op Tweekfix surft, dan kun je klikken op de ‘Whatsapp-knop’, zodat je een Whatsapp-chat met Tweek opent. Tweekfix ziet direct over welke reparatie je een vraag hebt en er kan direct een afspraak worden gemaakt!
Wanneer je Tweekfix op je desktop of tablet bezoekt, dan wordt het Whatsapp nummer weergeven. Voeg Tweekfix toe als contact in je smartphone en stuur ons direct een Whatsapp bericht.

Bellen (0118-850150)
Een beller is sneller! Je kunt ons telefonisch bereiken van 09:30 tot 21:00 uur op doordeweekse dagen om vragen te stellen over een reparatie of om direct een afspraak in te plannen. Onze repair experts kunnen direct vertellen of de onderdelen voor jouw reparatie op voorraad zijn en wanneer je langs kunt komen om de reparatie uit te laten voeren.

Mailen (klantenservice@tweek.nl)
Wil je meer te weten te komen over jouw reparatie, garantie of heb je een andere vraag? Dan kun je ons ook altijd even een e-mail sturen.

Voor meer informatie over ‘contact opnemen met Tweekfix’ kun je onze contact pagina bekijken.

3. Breng je device langs (of stuur deze op)

Bij Tweekfix heb je de mogelijkheid om je device direct langs te brengen voor een reparatie. Ook is het mogelijk om je device op te sturen ter reparatie. Wanneer wij je device in handen hebben, doen wij direct een GRATIS diagnose om het defect te achterhalen. Vervolgens gaan wij over tot reparatie. Wij werken altijd op basis van ‘ no fix, no pay’; dit betekent dat je enkel voor de reparatie betaalt, indien het device weer volledig werkt.

Device langs brengen bij Tweekfix
Wanneer je een afspraak hebt gemaakt, dan kun je je device direct langs brengen. De meeste reparaties zijn binnen een uur uitgevoerd door één van onze experts en je kunt hier dus rustig op wachten. Eén van onze medewerkers geeft bij het maken van de afspraak altijd aan hoe lang de reparatie duurt.

Device opsturen naar Tweekfix
Woon je niet in de buurt van het pittoreske Middelburg (in Zeeland dus), maar wil je jouw device wel door ons laten repareren? Dan kun je ervoor kiezen om je smartphone naar ons te verzenden en van onze expertise gebruik te maken! Hieronder wordt precies uitgelegd hoe dit in zijn werk gaat.

1. Je kunt het product naar ons opsturen
Wij zullen je product uiteraard eerst moeten ontvangen en uitvoerig dienen te testen om te zien wat er precies defect aan is. Als je contact met ons opneemt, dan kunnen wij het defect vaak al telefonisch (of via de e-mail of Whatsapp) vaststellen en een eerste prijsindicatie geven. De verzendkosten komen voor je eigen rekening, maar wij bevelen wel aan om je product met de pakketbezorging naar ons op te sturen en niet via de normale enveloppenpost! Dit om beschadigingen tijdens de verzending te voorkomen. In overleg met ons kun je een verzendlabel toegestuurd krijgen. Ook geven wij aan welke gegevens wij benodigd hebben om jouw device goed te kunnen verwerken en te repareren.

2. Wij controleren het product
Wanneer wij het defecte product van je hebben ontvangen, controleren wij direct wat er precies defect aan is. Wanneer het defect is (of de defecten zijn) vastgesteld, dan houden wij je via de e-mail, of via de telefoon, op de hoogte van de kosten. Als je akkoord bent met de opgegeven kosten, dan kunnen wij het product vaak dezelfde dag nog voor je repareren. Wij laten de verwachte reparatietijd uiteraard ook aan je weten.

3. Wij repareren het product
Nu wij het defect hebben vastgesteld, en jij akkoord bent met de reparatieprijs, gaan wij direct aan de slag met de reparatie. Wij zijn gespecialiseerd in alle reparaties die wij uitvoeren en daarom is je device bij ons in goede handen.
Het is mogelijk dat wij bij de reparatie van je product zien dat er nog iets defect is (of niet helemaal goed functioneert). Wanneer het een klein defect is, repareren wij dit meestal kosteloos. Indien de reparatieprijs hierdoor verandert voor jou, dan laten wij eerst weten welke kosten er nog bij komen, voordat wij de extra reparatie voor je zullen uitvoeren.

4. Het product wordt helemaal getest
Wanneer je product is gerepareerd, testen wij deze zeer uitgebreid om zeker te zijn van een goede montage van de vervangen onderdelen.

5. Het product wordt teruggestuurd en je ontvangt de factuur
Wanneer het product is gerepareerd (en door ons is goedgekeurd), zullen wij het pakket zo snel mogelijk op de post doen. Je ontvangt van ons direct de factuur van de reparatie. De factuur is tevens je garantiebewijs, dus houdt deze goed bij! Je ontvangt namelijk standaard 6 maanden garantie op iedere reparatie! Nadat je de factuur hebt betaald, ontvang je de track and trace code van je pakket en kun je deze de volgende bezorgdag in huis verwachten!

Device langsbrengen – ZONDER AFSPRAAK
Als je geen afspraak hebt gemaakt, dan is er een kans aanwezig dat je niet op je reparatie kunt wachten, of dat je onderdelen niet op voorraad zijn, dus even contact opnemen is altijd aan te bevelen!

Reparatie – Altijd een duurzame oplossing

Een reparatie is altijd een duurzame oplossing. Wij vinden het belangrijk om een steentje bij te dragen aan een beter milieu en mee te werken aan de 'vergroening’ van Nederland. Ook wordt de levensduur van je toestel verlengd en defecte onderdelen worden hoogwaardig gerecycled.

Mocht 'vergroening' je niet echt interesseren, dan levert een reparatie ook ontzettend veel duurzaamheid op voor je portemonnee!

Voor meer informatie rondom de duurzaamheid van reparaties voor het milieu en je portemonnee kun je hier klikken.

Bekijk duurzame oplossingen

KLANT BEOORDELINGEN

Blok-usp's-iconen Vind je reparatie
super snel
Blok-usp's-iconen Maak direct
een afspraak
Blok-usp's-iconen (Meestal) binnen
een uur klaar
Blok-usp's-iconen 6 maanden garantie
op je reparatie
  1. Blok-usp's-iconen

    Vind je reparatie super snel. Klik op je merk en daarna op je model en bekijk de prijs van jouw reparatie direct!

    01
  2. Maak een afspraak door ons te Whatsappen, te bellen of een mailtje te sturen. Je kunt ook direct bij onze vestiging in Middelburg terecht.

    02
  3. Blok-usp's-iconen

    Breng je device langs (of stuur deze op). De meeste reparaties zijn binnen een uur uitgevoerd door onze repair experts.

    03

Oplossingen voor bedrijven

Tweekfix heeft mooie zakelijke oplossingen voor uw organisatie op het gebied van smart devices en reparaties en onderhoud hiervan. Een greep uit onze zakelijke oplossingen:

  • Beheer van smart devices
  • Nood-service voor organisaties, dus binnen een uur bent u weer online
  • Aanschaf van een grote hoeveelheid smart devices voor uw organisatie
  • Overzetten van data en installatie van smart devices
De voordelen op een rij:

Uw organisatie bespaart niet enkel kosten, maar zeker ook tijd én draagt bij aan een duurzame toekomst.

  • Langere levenscyclus van uw huidige devices
  • Organisaties hebben vaak behoefte aan goedkope smart devices en niet perse de meest moderne
  • Duurzame en circulaire uitstraling van organisaties
  • Een reparatie van een toestel is sneller dan de aanschaf van een nieuwe telefoon
De Zeeuwse Repair Experts
Originele onderdelen
Binnen 1 uur gerepareerd

© 2019 Tweekfix